Saturday 3 March 2018

Gcm forex kullanici yorumlari


Yatırımcı Görüşleri.


Farklı şehirlerde yatırımcılarımızla eğitim seminerlerinde bir araya geldik mikrofon uzatıp röportaj yaptık, anketlerde ise izinli bir şekilde GCM Forex hakkında görüşlerini paylaşmalarını istedik. Mais informações sobre o GCM Forex "Yatırımcı Görüşleri" sayfamızda derleyerek bir araya getirdik.


Dürüstlük politikamız gereği, aşağıda yayınlanan yatırımcı (müşteri) görüşleri mevcut müşterilerimiz tarafından kaleme alındığı şekliyle yayınlanmıştır. Bu yatırımcı görüşlerinin bazılarında yazım hataları olabilir, ancak görüşlerin orijinalliğini korumak adına bu metinlerde düzenleme yapılmamıştır.


Siz de GCM hakkında görüşlerinizi bildirmek istiyorsanız "Memnuniyet Hattı" sayfamızdan bize yazabilirsiniz. Düzenli olarak hizmet kalitemizi kontrol etmek için paylaştığınız görüşleri titizlikle değerlendiriyoruz. Amacımız en kaliteli aracılık hizmetleri sunmak ve şeffaflık sağlamak olduğundan, a sua türlü yatırımcı görüşlerine açığız. GCM Forex, müşterilerden gelen şikayetleri hassasiyet ve anlayışla ele almaktadır.


GCM Forex güvenilir bir Forex aracı kurumu mu? Você está aqui: Você pode tentar a sua inscrição?


Yatırımcılarımızın "GCM" Hakkında Görüşleri;


ÐCRETSİZ DENEME HESABI.


SANAL PARA İLE PRATİK YAPIN!


Evinizin konforunda online eğitimlere katılın!


Düşük spreadler, ECN hesap ve Mikro lot ile işlem.


canlı görüşme başlatın.


Soru Sorun veya bilgi alın.


en kısa sürede sizi arayalım.


Geniş Yetkili Aracı Kurum.


"En Yüksek İşlem Hacmi" Ödülü.


TSPB Sermaye Piyasaları 2015 Ödülleri.


"En İyi Emir İletimi" Ödülü.


Forex Report Magazine 2015 Ödülleri.


"En İyi Forex Aracı Kurumu"


Capital Finance Int. 2014 Ödülleri.


"En İyi Forex Markası"


Global Brands Magazine 2014 Ödülleri.


"Türkiye'nin En İyi Forex Aracı Kurumu"


Prêmios Financeiros 2013 Ödülleri.


"Türkiye'nin En İyi Yeni Forex Aracı Kurumu" Ödülü.


Global Banking and Finance Review 2013 Ödülleri.


Eski Büyükdere Cad. Park Plaza. Não: 14 Kat: 14 Maslak - Sarıyer / İstanbul - TÜRKİYE.


Adalet Mahallesi Manas Bulvarı No: 39 Folkart Towers B Kule Kat: 34 - Bayraklı / İzmir - TÜRKİYE.


Gazi Osman Paşa Mah. Yeni İzmir Yolu 2. Km. Não: 21, Altıeylül / Balıkesir - TÜRKİYE.


SOSYAL MEDYA'DA GCM.


Forex ve CFD (contratos para diferenças) ticareti yüksek oranda kayıp riski içerir ve its yatırımcı için uygun olmayabilir.


"Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risco ve getiri tercihleri ​​dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri ise yatırım danışmanlığı kapsamında olmayıp genel niteliktedir. Sadece burada yer alan bilgilere dayanarak Yatırım Karari verilmesi mali durumunuz ile risco ve getiri tercihlerinize uygun Sonuçlar doğurmayabilir.” "Eğitim içeriği veya Tanıtım sayfalarındaki bilgilerin kullanılması sonucu yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve / veya dolaylı zararlardan, maddi ve manevi zararlardan, yoksun kalınan kardan ve Üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan GCM Menkul Kıymetler A. Ş. hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. "


Forex Hakkında.


Sayfaya git.


Sayfaya git.


melalkolik.


sob a guerra.


Cedriic.


melalkolik.


Borsa, hisse senedi gibi şeyler uzun süredir ilgimi çekerdi. Ntvmsnbcyi falan açıp konuştukları konuları anlayabiliyor olmayı çok isterdim. Bu tarz yayınları takip edenlere imrenerek bakardım. Şimdi ben niye yapamayayım dedim. Foreksle ilgili birkaç adım atmaya karar verdim. İnternette pek çok foreks kullanıcısının yorumlarını inceledim ve forekse başlamaya karar verdim Elbette hemen başlamak kolay değil. İşin özünü kavramadan nasıl başlanabilir ki. Parayı havaya uçurmuş olurum anca. Foreks ne diye sorulsa foreks takas hizmetidir der geçer.


Şikayet eder gibi görünmek istemiyorum ama yapılacak çok şey var gerçekten. Bu kadar şeyi bu kadar az zamanda nasıl öðrenirim bilmiyorum. Sanırım deneyip göreceğim artık.


moneytalks58.


halil413.


SDN Okuru.


melalkolik.


zatura.


Bu konuda SPK tarafından 27.08.2011 tarih, 28038 sayılı "Resmi Gazete'de Kaldıraçlı Alım Satım İşlemleri Ve Bu İşlemleri Gerçekleştirebilecek Kurumlara İlişkin Esaslar Hakkında Tebliğ & quot; (resmigazete. gov. tr/eskiler/2011/08/20110827-54.htm) yayınlanmıştır.


Bu kurumların dışında çalışan firmalar ile çalışılmaması gerekmektedir. Bu tür firmalar hakkında SPK yasal süreci çalıştırmaktadır.


1. İş Yatırım Menkul Değerler A. Ş.


2. Gedik Yatırım Menkul Değerler A. Ş.


3. Turkish Yatırım A. Ş.


4. Finans Yatırım Menkul Değerler A. Ş.


5. Tacirler Yatırım Menkul Değerler A. Ş.


6. İntegral Menkul Değerler A. Ş.


7. Ata Yatırım Menkul Kıymetler A. Ş.


8. GCM Menkul Kıymetler A. Ş.


9. Anadolu Yatırım Menkul Kıymetler A. Ş.


10. Tera Menkul Değerler A. Ş.


11. X Trade Brokers Menkul Değerler A. Ş.


Destek Menkul Değerler A. Ş. Yapı Kredi Yatırım Menkul Değerler A. Ş.


Yurtdışında yerleşik kuruluşların kaldıraçlı Alim satım işlemleri kapsamında yurtiçinde yerleşik yatırımcılara yönelik olarak, elektronik ortam da dahil, ela Turlu iletişim araçları ile yaptıkları pazarlama, reklam ve Tanıtım faaliyetleri ile Seri: V, No: 125 sayılı Tebliğ kapsamında izin alınması zorunlu olan Hizmetleri sunmaları Sermaye Piyasası Kanunu'na ve ilgili sermaye piyasası mevzuatına aykırılık teşkil etmektedir. Yukarıda da ifade edildiği üzere bu faaliyetleri sunan kurumların Kurulumuzca tespit edilmesi durumunda haklarında gerekli idari ve cezai yaptırımların uygulanacağı tabiidir. Diğer taraftan, yatırımcıların, yurtdışında yerleşik kurumlar nezdinde tamamen kendi inisiyatifleri doğrultusunda, Hesap açmaları ve kaldıraçlı Alim satım işlemleri yapmaları Turk Parasi Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Karar hükümleri saklı kalmak kaydıyla, Sermaye piyasası mevzuatının kapsamı dışında kalmaktadır.


Yatırımcılar tarafından söz konusu işlemlere girilmeden önce sermaye piyasası mevzuatında, bu işlemler için yatırımcıların korunmasına yönelik herhangi bir Düzenleme bulunmadığı ve Kurulumuz yetki alanı dışında kalındığı hususunun dikkate alınması önem arz etmektedir.


GCM Forex.


Cevap Yok Cevaplama oranı: Cevaplama hızı: Markaya şikayet yaz.


GCM Forex Para Çekme Talebinin Zorlaştırılması.


23.01.2018 tarihi saat 15: 13'te para çekme talebi için mail yolladım. 24.01.2018 tarihinde, iki Foreks bir viop olmak üzere toplam üç danışman tarafından aranarak, kararımdan caydırılmaya çalışıldım. Pariteleri & hellip;


GCM Forex Kesinti Yok Deyip Paranı Kesiyorlar!


GCM Forex, kafa karıştıran temsilciler ve sürpriz kesintiler yapan bir şirket. Bana herhangi bir kesintinin olmayacağını söyleyen temsilci; sözleşmeleri üç kutucuk beş kurucuk seklinde hızlı hızlı seçtirip onay & hellip;


GCM Forex Bir Bakmışsınız Ki Borcunuzu Ödeyemez Olmuşsunuz.


GCM Forex 100 $ 'la yatırım yapın para kazanın diye 6 ayda iki farklı kişi aradı, yalandan önce demo eğitim deyip şuna tıkla buna tıkla 5-10 dakika bir şeyler tarif edip, şimdi gerçek hesap açma zamanı, en son & hellip;


GCM Forex'ten Para Çekememek.


Para yatırımı gerçekleştirdikten sonra sistemi test edebilmek adına para çekme talebi oluşturdum. Öncelikle telefon üzerinden defalarca aran & hellip;


GCM Forex Reklamlarıyla Yanıltıyor.


Bu firmayla tanışmam 1 sene önceydi. Bir sites na internet em adeus 5000 TL kazan reklamıyla sisteme üye oldum. Bu sistem ilk başlarda tamanho ufak meblağ ile kazandırırken zamanla daha çok yatırım söylemi yapt & hellip;


GCM Forex İle Paranızı 100 Katına Çıkartacaksınız Diye Yanı & hellip;


2016 Haziran ayında girdiğim GCM Forex 'le bütün tasarruf ettiğim paranın kaybedilmesine sebep oldu. Parayı yatırana kadar kırk takla atan bu şirket yatırdıktan sonra 5 dakikalık bir eğitimle bütün paranızın yo & hellip;


GSM Numarası Güncelleme.


GSM Numarası Güncelleme.


Numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.


Lider Forex Şikayet ve Lider Forex Yorumları.


Lider Forex Kullanıcı Yorumları ve Lider Forexi Şikayet Sitesi. Bu Sitede Lider Forex ile İlgili Yapılan Müşteri Yorumlarını Okuyabilir ve Şikayette Bulunabilirsiniz & # 8230;


Merhabalar é um jogador do sexo masculino e um amigo do sexo masculino e um amigo que faltou ao jogo. Mais informações sobre o vendedor.


Lider Forex Güvenilir mi? Lider Forex Size İstediklerinizi Karşıladı mı? Yoksa Lider Forex işini bilmeden mi giriştiniz bu işe.


Kıymetli ziyaretçilerimiz lider forex ile ilgili her türlü öneri ve yorumlarınızı paylaşabilirsiniz ..


Não: Hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.


Yorum Yazmak için Tıklayınız.


Lider Forex & # 8217; de 2 senedir yatırım yapıyorum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. Web sitelerini yenilemelerinden sonra dahada kaliteli hizmet vermeye başladılar. Lider Forex ile ilgili kafanıza takılan birşey oldumu tecrübelelerimiz tamanho aktarmak isterim. Bana esatkaraligmail adresinden ulaşabilirsiniz.


bence sizin firmayla bağlantınız var. halk bunları yemiyo artık.


Mustafa bey, kullanıcı yorumları sitesinin hiç bir firmayla bağlantısı yoktur .. Tamamen halkımız için çalışmaktayız ..


merhaba esat bey.


rica etsem tecrubelerinızı buraya aktarabilirmiisiniz.


Lider Forex DEMO hesabı oluşturdum sürekli bağlantı kesiliyordu. 2 saat sonra burnu havada bi adam beni aradi beceremedim saçma bi sistem dedim 2 dk sonra demo girişten attý ve engelledi beni terbiesiz adam. Demosu buysa gerçeğini düşünemiyorum: p.


Mustafa bey. Müşteri temsilcinizle kibar bir şekilde iletişim kurursanız seu türlü yardımı yaparlar. Ben de forexdeyim. Devamlı arayıp ilgileniyor müşteri temsilcim. Önerilerde bulunuyor. Çok efendi davranıyorlar. Sorunu kendinizde arayın.


arkadaslar ben demonstração programdan gayet memnunum yalnız bu şirket ne denli güvenilir bir bilgim yok liderforex gerçek hesabı olup Sorun yaşayanlar varmı tabi bu sorunları ayırt etmek lazim siz 1000 dolarla sisteme girip 900 dolarlık işlem yapar ve kaybederseniz bu sizin hatanız benim öğrenmek istediğim yatırdığı parayı çekemeyen para kaptıran işlemlerinin sistem tarafından kabul edilmemesi yada kasıtlı olarak eksi bakiyeye sürüklemesi gibi sorunlar yaşayan varsa direkt olarak bana mail atsınlar zarar edeceksek girmeyiz yardımcı olursanız sevinirim mail adresim: deligobel05hotmail sela sorun yaşayanlar mail atsın memnun olanlara hayırlı kazançlar & # 8230;


slm herkese bolşans oynaynada oynamayanada ar ben hep kaybettim alişa geciyom düşüyor satışa geciyom düşüyo güvenilir st bence para cekmeye gelinci onlayn imzayla cekiiyonuz.


lider forex de scalping varmı, hiç kazandığınız parayı vermedikleri oldumu, birde parayı çekmek istediğimizde kaç saat içinde alıyoruz cevapları mail e atarsanız sevinirim istanlzagmail teşekkürler.


uzun bir süredir forex piyasasında yatırım yapıyorum tabiki çoğu zaman yanlış kurumlar seçtim mağdurda oldum ama artık doğru yerde olduğumu sanıyorum. Aslında bu aracı kurumla ilgili değil birazda sizin çakallığınızla ilgili:) gözünüzün açık olması gerekli. Esat bey doğru söylemiş. eğer sıkıntısı olan arkadaşlar veya bu işe girmek isteyen dostlar varsa yardımcı olabilirim. En azından benim gibi sizde borç içinde yüzmezsiniz başlarda:) isteyen çekinmeden mesaj atabilir raatsız olmam burakgokgurgmail.


Merhaba ben bu ise yeni girecegim biraz bilgi verirmisiniz ne yapmam gerekli.


bende demo olarak giriyordum fakat gerçek para ile girince tam kar edecekken sistema kilitlendi ve aradığımda bana genel bir sorun olduğunu belirttiler simdi korkuyorummm.


selam arkadaşlar bende forex piyasasına girmek istiyorum ama teredütteyim olumsuz olumlu bilgisi olan bana mail atarsa ​​sevinirim uglyking123hotmail.


Ben gerçek işlem yaptırmadıklarını bütün işlemlerin kendi veri tanalarında olabileceği ihtimalini düşünüyorum. İşlemlerin gerçek alım dekontlarını talep edeciğim firmadan. Ciddi derecede şüpelerim var. En ufak bir hatada ş ş ş ş ş m m m Ayrıca suç durusunda bulunacağız.


ben bir forex firmasınında bugun böly bir mağduriyet yaşadım, tvlerde ve dierser web sitelerinde dj 30 dan 11290 dan aldığım kağıt 11320 olarak görünürken, bendeki metatrader programinda 11227 olarak görülüyordu, 0.01 alım yaptım ve şu an zararım -62 dolar, aslında +30 programa dolar kardayım öyle gösteriyor, ve firmadan kimseye ulaşamıyorum, e a sua empresa e a sua empresa, firmware e firma de televisão por assinatura. Olá bir firma. onların güvenilir olduğunu düşünmek istiyorum. sonucuda yöneticiliğini yaptığım 14bin üyeli facebook sayfamdan yayınlayacağım.


bu adamlar resmen para avina cikmislar beni bile ta yurt disinda buldular istesen saatlerce konusma bana ters giden bir seyler var bu adamlarin ben pek iyi niyetli olduklarini dusunuuyorum diyorlar ki citybank hesabinda diyorlar bende dedim ben citybank hesabinda kendi hesabimi gorebiliyormuyum sacma geldi sayin bana kalirsa duzeninizi bozmaqyin bunlar resmen uckagida cikmislar hirsiz hemde moderno hirsizlar yazik bu insanlara bu turkiye bunlari yillarca okut masraf e ogretmen tahsis e sonunda profyosyenel hirsizlar yarat yazik yazik kanmayin bunlara.


ben Burdan para kazanan görmedim. sanki biraz kazansan arkasından okkayla alıyorlar. metadeayaer sistemini kendilerine göre ayarlamışlar sanki. kumarın değişik Formati olarak görüyorum. iki ayda 5000 dolarım ditti. bir ARACI firmada kaç Kisi işlem yapıyor ne kadarlık meblağ ile işlemler var bilemiyoruz. aracı sadece komisyonlamı para kazanıyor kazananların parası nerden karşılanıyor kapalı kutu güvenemiyorum.200000 dolar yatırıp 400000 dolar kazansam paramı alabilecekmiyim inanamıyorum.


Kanmayın bunlara kar gelirse kendilerine, zarar gelirse tamanho yansıtırlar aldanmayın.


Gerçek yorum yapan kardeşlere teşekkür ederim! Resenhe gözümü açdınız. Ben de koşulmak istiyordum. Vaz keçtim, sayenizde. Bi daha teşekkür ederim hepinize!


Vugar selam, Lider Forex firmasindan demo hesap actirip 1 ay oylesine forexte alim satim yapmistim, sonra petrol fiyatlari ve Alman DAX borsasi dustugunden gercek hesap actirip yatirim yapmak istedim. Dun gercek hesap actirdim ancak para yatirmak (transferência de dinheiro) istedigimde kredi karti ile odeme yaptigim sayfada SSL guvenlik sertifikasi yoktu ve bu yuzden bankam bu odemeyi gerceklestirmedi. Telefon etitigmde benden forex hesap sifremi, kredi karti numarami, kredi karti CCV2 numarami ve sifresini yani telefonda verilmemesi gereken herseyi istediklerinde supheye dustum. Turkiye numaralarini aradim ancak tekrar Baku & # 8217; ye yonlendirildim, telefonu Baku & # 8217; den aciyorlar hep. Ayrica cok amator konusuyorlar, kredi karti nedir bunu bilmiyorlar, sizin bolkart (Azerbaycan & # 8217; no mundo karti) gibi dedim oyle basadustuler (anladilar). Uselik telefonu da alooo diye acan insanlar Lider Forex diye acmiyorlar. 128 bit SSL sertifikalari olmadan da kredi karti islemi yaptirdiklarina gore bunlar bence dolandirici (trapaceiro).


lider forex tam bir dolandırıcı, türkiyede herkesi dolandırdır şimdi ise kayıp, hiç bir yere ulaşılamıyor, kaçtılar & # 8230; & # 8230; yeni girecek olanlar kesinlikle girmesin.


bende forex yatırımcısıyım.


BU işin usülüvar usulü çok zor.


bu işi yapman için istanbulda olman gerekir.


Aracı kurumlardan cekiniyorsunuz, bankadan açın hesabınızı.


aracı kurum senin pilatformu göremiyor.


bende kaybediyorum. ama totalda herzaman kerdayım.


Aslında biz neden kaybediyoruz biliyormusunuz.


türkiye forexte yeni oldugu için.


bizim sistemlerimiz geri kalmış.


çoooooook zoooooor şuan kazanç yapmanız.


Arkadaşlar çok kararsız kaldım son noktayı koyacak biri yokmu.


başlamayı düşünenler başlamasın para avcisi filmini izleyin.


sıfırı tüketmek istemiyorsanız buraya sakın girmeyin yatırımcıların yıllık gırafiğinde yüzde doksan sermayeyi tüketmişler bilginize.


GCM Forex Hakkında.


İstanbul'un Finans Merkezi olma vizyonu ile uyumlu aksiyonlar alan GCM Menkul Kıymeteler A. Ş, Forex piyasasında lider olma misyonu ile 2012 Nisan ayında faaliyete geçmiştir. Ödenmiş sermayesi 39 milyon TL'dir ve güçlü bir sermaye yapısına sahiptir.


GCM Forex; gelişmiş teknolojik altyapısı, yeni nesil işlem platformu, profesyonel ve güçlü kadrosu ile bugün döviz pariteleri, emtia, altın, petrol vb. gibi bir çok üründe yatırımcıya yüksek kalite standartlarında hizmet vermektedir.


GCM Forex Yatırımcı Görüşleri.


Forex sektörünün lider kuruluşlarından GCM Forex, üstün müşteri ilişkileri yönetimi, sürdürülebilir yüksek büyüme performansı, en iyi piyasa koşullarını sunma çabasıyla çok kısa sürede sektör liderleri arasında yerini almış ve aylık bazda ortalama 30 milyar TL işlem hacmine ulaşmıştır.


Tür Forex piyasasının Saygın kuruluşlarından GCM Forex'in Kurumsal Yonetim ilkelerine uyumu, kalite yönetimi, sürdürülebilir yüksek büyüme performansı, Türkiye'de Finansal bilincin artması ve Forex piyasasının doğru tanınması için göstermiş olduğu gönüllü gayret Ulusal ve Uluslararası piyasalarda dikkat çekmiş ve Finans globais ICINDE Yıl Ayni piyasalarının prestijli kurumlarının takdirini kazanmıştır. Dünyanın önde gelen bağımsız finans yayınlarından Global Banking and Finance Review, GCM Forex'i 2013, "Türkiye'nin en iyi yeni Forex Aracı kurumu" seçmiştir. Ardından yine Dünyanın sayılı iß ve finans dergilerinden Finanças Internacionais tarafından da Türkiye'nin En İyi Forex Aracı Kurumu ödülüne layık görülmüştür.


Inovatif ürünlerle yatırımcının ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılama amacında olan GCM Forex, filho altın olarak yatırımcısının mundial piyasalarda ki altının ons fiyatını daha kolay yorumlayabilmesi ve Yatırım fırsatlarını değerlendirebilmesi amacıyla Gram Altın TL ve Gram Altin USD ürününü yatırımcının hizmetine sunmuştur.


GCM Forex, bilinçli yatırımcı misyonu çerçevesinde, Türkiye'de finansal okuryazarlığın artması ve Forex piyasasının doğru anlaşılması amacıyla düzenli olarak ücretsiz eğitimler ve seminerler vermektedir. O seu seminário on-line Bilgi seviyelerine göre hazırlanan eğitimleri ve 40 üzerinde e-video eğitimiyle yatırımcıya görsel bir şölen sunmaktadır. Aynı misyon çerçevesinde aya Anadolu'da ücretsiz eğitim seminerleri vermektedir. Öncelikli olarak Ankara, Antalya, Gaziantep, Adana, İzmir ve Bursa'da düzenlenen eğitim seminerlerinin Anadolu'nun diğer şehirlerinde de yapılmasi planlanmaktadır.


Bilginin özellikle Forex piyasasında çok büyük güç olduğunun farkındalığını yatırımcı ile paylaşma gayesi ile araştırma uzmanları tarafından hazırlanan analiz ve raporlar, günde en az iki defa olmak üzere düzenli olarak müşterilerle paylaşılmaktadır.


En Güncel teknolojiyi takip ederek tüm altyapısını müşterilerinin kesintisiz hizmet almasını kolaylaştıracak şekilde Insa eden GCM, iPhone, iPad, Android gibi mobil platformlar da dahil olmak üzere Meta Trader ve Trader Web işlem platformlarına dünyanın ela yerinden tek Sifre ile hızlı ve kesintisiz erişimi sağlamaktadır.


Yatırımcı dostu GCM Forex, destek ekibi, yatırımcının işlemlerini en etkin şekilde yapabilmesi ve sorularına cevap bulabilmesi için hafta içi her gün 24 saat hizmet etmektedir. GCM Forex eatırımcıya seu zaman em iyi hizmeti verme amacındadır.


Sermaye Piyasayı Kurulu'nca GCM Menkul Kıymetler A. Ş.'nin 2016/01/01 tarihinden itibaren Islem Aracılığı Faaliyeti, Portföy Aracılığı Faaliyeti, Yatırım DANISMANLIGI Faaliyeti ve Sınırlı Saklama Hizmetinde bulunmak üzere “Genis YETKİLİ ARACI Kurum” olarak yetkilendirilmesi uygun görülmüştür.


gcmforexhakkinda - Forex eatırımcılarını bilgilendirme amaçlı hazırlanmış bağımsız bir inceleme sitesidir. Hiç bir kurumla bağlantısı bulunmamaktadır.


GCM Forex hakkındaki görüşlerinizi ve şikayetlerinizi yorum alanında kullanıcılarla paylaşabilirsiniz;


GCM Forex Güvenilir mi? GCM Foreks Şikayet ve Yorumlar.


Forex piyasasına ülkemizde güven duyulmaya, 2011 in. Ağustos ayında SPK düzenlemelerinin tamamlanması ile başladı diyebiliriz. Bu yasal düzenlemeler sonrasında gerek yatırım işlemleri gerekse aracı kurumlar anlamında Türk yatırımcılar foreks piyasasına daha güvenli bir piyasa olarak bakmaya başlamıştır. GCM Forex & # 8217; em sahip olduğu SPK lisansları ise; Alım - Satım Aracılığı Yetki Belgesi, Kaldıraçlı Alım - Satım İşlemleri Yetki Belgesi ve Türev Araçların Alım - Satımına Aracılık Yetki Belgesi & # 8217; dir.


GCM Foreks şirketi de bu yasal düzenlemeler ve yayınlanan tebliğler sonrasında gereklilikleri hızlı bir şekilde yerine getirmiş ve yasal olduğunu belgeleyen SPK lisansını almıştır. Bu nedenle GCM Forex güvenilir bir firmadır. Aracılık işlemlerinde, kaldıraçlı alım - satım işlemlerinde yatırımcılarına güven veren ve SPK denetimlerinden de başarıyla geçen bir forex firmasıdır.


Para güvenliği anlamında GCM Foreks, SPK onaylı bir aracı kurumdur. Türkiye Sermaye Piyasaları Aracı Kuruluşlar Birliği, Takasbank, Merkezi Kayıt Kuruluşu ve Vadeli Opsiyon Borsası AŞ. üyelikleri bulunmaktadır. Bu üyeliklerin gerektirdiği gibi müşterilerinin güvenli bir şekilde yatırım işlemlerine aracılık etmektedir. Bu güvenlikte dayanak noktaları ise Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık Sermaye Piyasası Kurulu mevzuatlarıdır. Por favor, não deixe de participar no MASAK uyum politikaları ile para güvenliğiniz sağlanmaktadır. Yatırmış olduğunu para, ülkemizin takas ve saklama merkezi olan Takasbank nezdinde saklanmaktadır.


Yaşadığınız herhangi bir GCM Forex şikayet konusunu telefon, mail sistemi ile direkt firmaya yöneltebilirsiniz. İlgili cevaplarınızı alabilir ve alamadığınız durumlarda elinizdeki gerçek belgeler ile ilgili kurumlara başvurmanız da yasal hakkınızdır. Aynı zamanda yorumlarınızı, öneri ve şikayetlerinizi bu başlık altında bizlerle paylaşarak bilginin daha çok yayılmasını sağlayabilirsiniz.


Yorum yapmadan önce bilmeniz gerekenler: Sitemizde forex şirketleri için yapacağınız yorumlarda güvenlik amacıyla IP adresleriniz kayıt altına alınmaktadır ve hiçbir şekilde yayınlanmamaktadır. Reklam veya tamamen karalama amaçlı yorumlar saptandığı zaman yayınlanmayacaktır. Yorumlarınız incelendikten sonra uygun olanlar mutlaka yayınlanacaktır. Saldırgan, alaycı ve ahlaki çerçeveden uzak olanlar yayınlanmayacaktır. Doğru, dürüst ve tamamen faydalı olacak yorumlar yapmanız ricamızdır.


Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment